Často kladené otázky
- Mám úzký obličej, který z modelů bude pro mě nejvhodnější?
Pro typy s úzkým tvarem obličeje doporučujeme modely EVO nebo Energy Small, které jsou navrženy především pro osoby s užším obličejem, případně pro děti.
Chcete si být výběrem jistí? Přečtěte si náš blog, kde se tomuto tématu věnujeme podrobněji:
- Mají brýle Lumiva vyměnitelné zorníky?
Modely Evo, Energy, Energy MAG, Energy small, Power, Storm a Vision disponují vyměnitelnými zorníky, zbylé modely nemají možnost výměny.
Videonávody na výměnu naleznete zde:
- - model EVO
- - model ENERGY a ENERGY small
- - model POWER
- - model Energy MAG se jednoduše nackvakne na magnety
- Je možnost využít dioptrických rámečků a kde případně zakoupit?
U modelů Energy, Energy small, Evo a Vision se dají dovnitř brýlí nasadit rámečky pro dioptrie – najdete v sekci doplňky
- Jak nacvaknout dioptrické rámečky na brýle?
- Dají se dokoupit náhradní zorníky?
U modelů Energy, Energy small, MAG a Power je možnost dokoupit fotochromatické zorníky a další barevné varianty dle naši nabídky. Rovněž pro SKI/SNB model Storm - najdete v sekci náhradní zorníky
- Test fotochromatických skel se můžete podívat níže:
- model Energy
- model Power
- Co je to fotochromatický zorník?
Fotochromatický neboli samozabarvující se zorník reaguje na aktuální světelné podmínky, a to tak, že v intenzivním světle skla tmavnou a naopak při nižší světelné intenzitě se mění na světlé.
- Jaké skla se dodávají v balení?
Součástí všech brýlí jsou různobarevné zorníky, které díky použití nejnovějších technologií poskytují vynikající optickou kvalitu s vysokým HD rozlišením a minimálním zkreslením. Samozřejmostí je ochranný UV filtr UV400. U všech modelů (kromě Speed a Race) je v balení přibalen náhradní zorník s polarizačním sklem
- Co je to polarizační sklo?
Skla v polarizačních brýlích mají speciální filtr, který blokuje odražené světlo, díky čemuž bude vaše vidění i za ostrého slunečního svitu čisté. Polarizace totiž zabraňuje nepříjemným odleskům, které vznikají zejména při pohledu na vodní hladinu, mokrou silnici nebo na zasněžené plochy.
- Jak poznám polarizační sklo?
Když vezmete dvoje polarizační brýle a dáte je za sebe, normálně přes ně uvidíte. Jakmile je ale pootočíte o 90°, neuvidíte nic.
- Jaký je rozdíl mezi jednotlivými modely?
Jednotlivé modely se od sebe liší především tvarem a designem. Některé modely navíc nabízí vyměnitelné čočky (Evo, Energy, Energy small, Energy MAG, Vision a Power) a možnost nacvaknutí dioptrických rámečků (Evo, Energy, Energy small, Vision, Mag).
- Kdy zboží dostanu?
Zboží přijaté a zaplacené do 11:00 hod expedujeme ještě tentýž den z České republiky.
- Jakou dopravu využíváte?
Využíváme služby dopravců PPL: doručení na adresu a do výdejních míst a Zásilkovnu: Z-point (výdejní místa a boxy) a doručení na adresu. Dárkové poukazy zasíláme po uhrazení e-mailem.
- Jsou skla průhledné? Půjde mi vidět do očí?
Skla vypadají v reálu více zrcadlově a oči přes ně nejdou téměř vidět. Z úplné blízkosti půjdou oči lehce vidět a to navíc pouze z určitého úhlu. Výjimkou jsou fotochromatické zorníky, které se na slunci ztmaví, ale jinak jsou čiré, nebo lehce zabarvené dle zvolené barvy. Například: model ENERGY 01026 – do červena, model ENERGY 01027 – do modra.
- Jaký je možný způsob platby?
- Apple Pay
- Google Pay
- Online platba kartou (okamžitá platba přes platební bránu Shoptet Pay)
- Převodem
- Rychlá platba před banku (bezpečný online bankovní příkaz se Shoptet Pay)
- Odložená platba Skip Pay
Na dobírku neposíláme.
- Na jakou adresu mohu vrátit, či reklamovat zboží?
Vrácení zboží:
Lumiva sports, s.r.o.
Mostecká 130
755 01 Vsetín
+420 605 195 057
Formulář pro vrácení zboží s instrukcemi
Reklamace:
postupujte dle instukcí přiložené ve formuláři a použijte kód do Zásilkovny
- Mohu brýle vrátit?
Ano. Brýle je možné vrátit do 30 dnů bez udání důvodu na vlastní náklady. Zboží musí být nepoužité a v původním balení. Formulář pro vrácení zboží naleznete v patičce naší webové stránky, nebo níže v odkazu:
- Jak probíhá případná reklamace?
Postup pro reklamaci zboží je velmi jednoduchý a je pro Vás zdarma. Prosíme o bezpečné zabalení reklamovaného zboží a přibalení reklamačního formuláře. Zásilku odneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny a obsluze nahlaste 8místný kód. Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku - Vy za reklamované zboží nic neplatíte.